Over de training
Maak van je klanten fans, overtref de verwachtingen en creëer een wow-effect met je aanbod.
Klant is koning, dat kinkt leuk, maar hoe weet je wat een koning wilt? En hoe houd je een koning tevreden?
In deze training en exclusieve online masterclass van Jos Burgers leer je om de juiste klantbehoeftes te achterhalen en hoe je je klantverwachtingen overtreft.

Voor wie?

Training Klantgericht werken

Heb je regelmatig contact met (interne) klanten? Wil je?meer plezier?ervaren?in het onderhouden en verbreden?van je relaties? Kies dan voor deze training.

Programma

De training is ‘blended’ en bestaat uit een e-learning en een (virtueel) klassikaal gedeelte. Na het volgen van de e-learning onderdelen en de masterclass van Jos Burgers ga je twee dagen praktisch en (virtueel) klassikaal aan de slag.

Online leerplatform
Zodra je je inschrijft voor een training, krijg je toegang tot ons online leerplatform. Je bepaalt grotendeels zelf hoe, wanneer en waar jij de trainingsstof tot je neemt. Rond het e-learning deel af voordat de (virtuele) klassikale training aanvangt.

Je krijgt training van een praktijkgerichte trainer met veel ervaring. De persoonlijke aandacht en coaching zorgt voor talrijke leerzame en waardevolle (contact)momenten.

Trainingsmateriaal

Leer zoals jij wilt? 
Leren en ontwikkelen moet ook leuk zijn. GoodHabitz is onze kennispartner voor het e-learning gedeelte. En dat is handig, want daardoor kies je zelf de leervormen die jij prettig vindt. Houd je niet van lezen? Bekijk dan een korte documentaire of luister naar een interview. Of ga voor samenvattingen of een quickscan. Stoom jezelf op een prettige manier klaar voor de (virtuele) klassikale training.

Cases uit de eigen praktijk? 
Herkenning en het praktisch toepassen van stof is belangrijk voor jouw leerplezier en -succes. Daarom zijn jouw praktijkcases zijn het uitgangspunt tijdens de (virtuele) klassikale trainingen. Neem ze mee en breng ze in. Zo blijft trainingsstof beter hangen en ga je na de training gerichter aan het werk met de uitkomsten.

Meer informatie? Laat 't weten!

We gaan graag met je in gesprek om de Training Klantgericht werken voor jou of jouw team / organisatie te verzorgen.

Meer informatie? Laat 't weten!

We gaan graag met je in gesprek om de Training Klantgericht werken voor jou of jouw team / organisatie te verzorgen.

Ik ben geïnteresseerd
Liever even bellen?
Watertalent Academy
010 311 8600
Andere trainingen van Watertalent Academy
Training De deal sluiten!

image

Training Functionerings- en beoordelingsgesprekken

image

Trainingstraject 'Een leven lang leren'

image

Training Samenwerken in zelforganiserende teams

image