Doorsturen
Bel of mail ons
info@watertalent.nl
Volg ons via:
Ben jij analytisch sterk, nieuwsgierig, stressbestendig en resultaatgericht en vind je het leuk om mee te werken aan ons jaarverslag? Dan versterk jij binnenkort ons jaarverslag team. Het Havenbedrijf Rotterdam is op zoek naar een derde- of vierdejaars Bachelor- of Masterstudent.

Functieomschrijving

Havenbedrijf brengt sinds 2009 een geïntegreerd jaarverslag uit. Dit wil zeggen dat geïntegreerd wordt gerapporteerd over de financiële en niet-financiële prestaties van de organisatie en de impact hiervan op de stakeholders en de maatschappij als geheel. Als stagiair binnen het jaarverslag team ondersteun je de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de oplevering. Je werkt volledig mee en we verwachten een actieve bijdrage binnen het team.

Afdelingsinformatie

De afdeling Business Planning & Performance is onderdeel van de hoofdafdeling Finance. De afdeling is onder andere verantwoordelijk voor opstellen van het jaarverslag en diverse interne rapportages.  Het jaarverslagteam werkt nauw samen met andere afdelingen.

Functie-eisen

Jij:

• volgt een relevante HBO/WO-opleiding (Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde,…)
  • beschikt over een sterk analytisch vermogen
  • kan goed zelfstandig werken, maar bent wel gericht op samenwerken
  • bent communicatief vaardig en organisatorisch sterk
  • hebt affiniteit met ‘integrated reporting’
  • weet theorie en praktijk met elkaar te verbinden
  • bent goed met werken in Excel en hebt affiniteit met systemen
  • bent een enthousiaste collega en een aanwinst in een leuk team!

Arbeidsvoorwaarden

Voor deze uitdagende stage ontvang je een stagevergoeding van € 650,00 per maand op basis van 32 uur per week (4 dagen) en afhankelijk van opleidingsniveau. Deze stage is geschikt voor een meewerk stage, maar ook om af te studeren. De stage loopt van begin september 2019 tot begin maart 2020.

Sollicitatieinformatie

Voldoe je aan de functie-eisen, dan ontvangen we graag je uitgebreide motivatiebrief en CV. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Monique van den Heuvel, Adviseur Business planning & performance, T: +31 10 252 1291
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Onze overige vacatures

Havenbedrijf Rotterdam N.V.